2008. január 4., péntek

Én majdnem kész vagyok

Muszáj a kezdeményezőnek példát mutatnia:)
Szóval úgy történt, hogy megvolt a képem, amit mutattam itt korábban: füstös szauna, előtérben néhány nyírfával. A sötét háttérhez sikerült egy darab baromi rondára festett (gyakorlatilag elrontott) anyagot találnom, de a hangsúly úgyis a nyíreken van.
A törzseket először nyersszinű filcre az új "pancsing" apparátommal akartam megcsinálni. El is készült két variáció, de egyik sem lett jó. Azzal próbálkoztam, hogy hátulról pancsingolok bele nagyon kevés fekete és barna gyapjút, hogy amolyan pasztelpöttyös legyen. Nem sikerült: túl szabályos,"merev" lett az egész.
Hogy aztán hogyan készült el a három törzs, azt majd elmesélem és megmutatom 15-én.
Most már csak le kell gőzölni, kiegyenesíteni és körbe cikkcakkolni.

9 megjegyzés:

dióhéj írta...

Szép dolog mondhatom...ilyen részletesen leírni, oszt csak jó sokára megmutatni....:-)

Polyák Ildikó írta...

Olyan ez, mint Hitchcocknál a feszültségkeltés::)

dióhéj írta...

Áhá...suspense :-)
Namegájjjjcsak!

36évi írta...

Jaj, istenem, egyre ztakkantabb vagyok, semmi ihletem, még kevesebb időm, és nem áll össze a kép még az agyamban sem, nemhogy a varróasztalon...
Annyira reménykedem, hogy egyszercsak jön a szikra, mert megálltam a növésben és nem haladok egyről-kettőre.
Szurkoljatok egy kicsit nekem, ha ráértek a saját agyalásotok közben :)

Polyák Ildikó írta...

Évi, drága, én szurkolok Neked is meg mindenkinek.

dixike12 írta...

Hát kedves Éva nem hiszem el hogy nincs semmi, ismerve téged egyszer csak itt lesz a szép munka. Egyébként ha az ihletet ad akkor drukkolok.

Elizanikó írta...

Évi!
Most már én is zaklatott vagyok.
Tudom, ez nem vígasztal téged.
Elkészítettem a feldlapot, de nem vagyok vele elégedett.A tervek még a fejemben olyan jónak tűntek. Így megvalósítva már nem az az igazi. Nem is tudom mit tegyek vele.

kastanie írta...

Hét végén én is foglalkoztam a dologgal. Már korábban kigyűjtöttem anyagokat, azokat tettem-vettem, aztán (sajnos) még varrtam is. Egész más nézett vissza, mint elképzeltem.
Van még mindig több tervem, most már igazán tudom becsülni a művészeket, akiknek az is jelenik meg, amit képzeltek.
A szemét elpakolásakor kicsit játszottam a fecnikkel, na leginkább még az tetszett volna a legjobban. Meg is hagytam a vágólapon kompozíciót.
Szóval érdemes időben nekilátni, úgy gondolom, nem volt kidobott idő az, amit eddig eltöltöttem vele.

dióhéj írta...

Csatlakozom Anikóhoz...én is haladtam a fedlappal elég sokat, már a tűzést is elkezdtem, de nem olyan jó, mint ahogy tervbe volt véve...majd azért még feldobom talán egy kis gépi hímzéssel....