2008. január 16., szerda

Sziasztok lányok! Annyira örülök, hogy itt lehetek köztetek. Nagyon tetszett Ildi ötlete, amikor elolvastam, de mint kiderült a csatlakozáshoz már későn. Ezért, mint afféle "tartalékos" elkészítettem én is a képet. Tegnap este aztán jött a "behívó". Az enyémnek az adta az ihletet, amikor nézegettem a finnországi felvételeket, hogy ragyogó kék és fehér, ami a télről eszembe jut, na és a fák, amik amúgy is vonzanak. Mivel Finnországban volt, azt a címet adtam neki: Reggel Lappföldön. (Még meg kell tanulnom ezt a bejegyzést.)

5 megjegyzés:

kastanie írta...

Szia Trudi, örülök, hogy megjöttél. Ahogy leírtad a gondolataidat, nagyon ismerősek voltak. Az alulnézetből ábrázolt fáidból is tanultam.

36évi írta...

Szia Trudi!

Üdv közöttünk, nagyon klassz ez az egész, én írtóra élvezem (el is izéltem a munkaidőt egy kicsit Thailandal), és hogy szeretni fogod te is, az már biztos abból, hogy műsoron kívül is megcsináltad a leckét. :)))
Nagyon jó a munkád, tetszik, emlékszem egy képre, ami erről szólt, fák között nézed az eget.

Trudi írta...

Köszi a kedves fogadtatást, nekem ez egyfajta terápia is volt, mivel itthon vagyok még a kényszerpihenőn. Nem bírtam ki, fájós kézzel is ügyködnöm kellett. Túl hosszan nem akartam írni róla, talán az inspirációt adó képet fel kéne még tenni. Közben már én is gyüjtögetem a thaiföldi képeket.

agibo írta...

Szia! Jó ötlet a különböző fonalak felvarrása. A végeredmény is igazolja. Kíváncsi lennék én is az ihletadó képedre.

Zsuzsuci írta...

Szia, Trudy!
Jó, hogy itt vagy köztünk!
A képed nagyon jó!