2008. március 2., vasárnap

Tengerpart



Végre elkészült az enyém is. Maradtam a tengerpartnál, a barlangnál. Próbálkoztam a tűfestéssel. Volt egy pont amikor úgy éreztem, minden öltéssel csak egyre rosszabb lesz. Nem igazán tudtam a mélységet érzékeltetni. Az erdő is nehezen született meg, hogy hogyan is tűzzem a hegyoldalra.





És néhány kép a munkafolyamatról:

Az anyagokat pakolgattam össze. később rájöttem, hogy a barlangba nem rakhatok világosabb anyagot. A türkisz arashi shibori nagyon adta magát a vízhez, és volt a tálcásaimból egy zöldes-barnás, amiben látni lehetett a "barlangot".

Itt pedig már összedolgozva a fedlap, tűzésre vár. Majd az összedolgozás részletes menetéről a blogomba teszek föl egy bemutatót.

6 megjegyzés:

dióhéj írta...

Aztatengervízzöldmindenit!
A tenger színe tényleg telitalálat, a domb, a barlang is tetszik, a szikla tán lehetne szürkésebb, de ebben nem vagyok biztos, mert akkor elrontotta volna ezt a jó meleg összhatást.

agibo írta...

Tetszik. Nagyon szépek a színek, s a barlang mélysége valóban jól előjön.

dixike12 írta...

Nagyon tetszik és a tenger az szuper

Elizanikó írta...

Nekem is a tenger tetszik nagyon. Ettől megint kedvem támadt egy kicsit shiborizni.

36évi írta...

Igen, a tenger gyönyörű, csodás a színe, a felső rész viszont kicsit kidolgozatlannak hat...

Polyák Ildikó írta...

A shibori-tenger tökéletes. Igen, azt hiszem, az én legnagyobb hibámat követted el: a realizmus és az absztrakció keveredését. Absztraktnak túl reális, realistának túl absztrakt. Mostanában olvastam egy nagyon jó cikket a mélység és a távolság ábrázolásáról. Majd zanzásítom és elmesélem.