2008. március 1., szombat

Thai templom

Én maradtam annál amit az ihleteknél leírtam:
http://kulturaquiltek.blogspot.com/2008/02/tai-ihletek.html


A wat arany színű csúcsos tornya :




A hátlap textil saját festésű, az arany színűt pedig vásároltam, még karácsonyra.

Mivel a torony felső harmada bordázottnak látszott, gyöngyök felvarrásásval próbáltam imitálni. A kontúrokat melírozott cérnával varrtam, az arany csillogását talán sikerült vele utánoznom.

Azt tudom, hogy a tűzésnek egyenletesnek kell lenni, itt azért tértem el a szabálytól, mert úgy gondoltam, hogy ott a felhő, és így kihangsúlyozhatom .



Úgy láttam az általam meglelt fotókon, hogy a wat-ok kimagaslanak a többi épület fölé, monumentális építmények. Ezért lett ilyen magasra törő, magányos.



Az ihletet ez a kép adta:



8 megjegyzés:

dióhéj írta...

Na ezt hogy csinálod, hogy az arany az tényleg arany! Micsoda kék és micsoda kontraszt! Egyszerű, stilizált forma, mégis visszaadja ugyanazt a pompát, talán a díszítés, vagy a gyönyörű színek miatt, ezt még nem tudtam eldönteni.

agibo írta...

Nagyon jó, hogy el mertél térni a szabályoktól (különben is azért vannak, hogy megszegjük őket), mert tényleg felhős lett a tűzéstől az ég.

dixike12 írta...

Ez is de jó, nagyon hasonlit az eredetire.

36évi írta...

Tetszik az egyszerűsége, az ég fenomenális. Kukacolásból felhő? Te megint feltaláltál valamit... :)

Polyák Ildikó írta...

Tényleg nagyon szép az arany. Egyetlen bajom van vele, bár tudom, hogy az eredetire hasonlít. Nekem a torony alsó feléből hiányzik még valami: tűzés, gyöngy, akármi - kicsit befejezetlennek tűnik.

Elizanikó írta...

Gondolkodni fogok azon, amit Ildi írt. Az eredeti annyira simának látszik, hogy a légy is hasra esne rajta. Azért nem mertem rá tűzni.

Megpróbálok elvonatkoztani az eredeti képtől.

Mártamásé írta...

Tetszik a " minimal Art", de az aljára elbírna még valamit.
Na jó, ne annyit amennyit én pakoltam. :-))

kastanie írta...

Azóta láttam egy filben közelről ezt a szentélyt, rögtön felismertem, mondtam magamban, hogy ez Elizanikó temploma.:-)