2008. június 5., csütörtök

Végre!



Elkészültem, köszönöm a türelmet! :-)))

Szóval az ihletről. Mivel eddig tájképek készültek a kezem alatt, most valami mást gondoltam. A sivatag nem öltött testet bennem, "nem szólított meg", a díszítőművészetük pedig igen.

Ismerkedtem a faragásokkal, a csempékkel, és egyszer csak jött ez a kép:
És megszólított. Vadásztam, és annyit tudtam meg, hogy Meknesben található, a Bab Mansour falának mintázata.

Tehát a minta megvolt.
Jött a technikai kivitelezés. Azt gondoltam, végre varrnom is kéne, hiszen az előző képeimet csak ragasztgattam, de aztán mégiscsak maradt ez a technika.
A kőrácsozatot ívenként vágtam ki, ragasztottam, majd a betétek fehér alapját illesztettem be.
Ezután jött a móka, a mozaik. Itt képek alapján, de egyedi mintát raktam ki, folyamatosan vasalgattam. Ez meglepően hosszú idő volt. :-))) Közben folyamatosan érkeztek a többiek hasonló témájú művei, de szerencsére egyik sem volt "konkurencia". :-))
Maga a varrógép ezután jutott csak szerephez. A kő-rácsot trapuntó-szerűen alábéleltem, de sajnos vékony flízzel, így nem lett domináns.
Fázisfotó nem készült, mert nem volt töltött akkum.....
De azért szeretem!! :-))))
(és köszönöm a türelmet - egy kis magyarázkodás itt)

5 megjegyzés:

Polyák Ildikó írta...

Már egy egész szobára való csempénk van! De - a tréfát félretéve - gyönyörű. Látom, ez is ragasztott, de azért szép kis munka lehetett.

Trudi írta...

Nagy gratula! Én ilyen kicsiben nem mertem ebbe belevágni.

agibo írta...

Ezek a csempék is nagyon szépek.

Elizanikó írta...

Szép lett , nekem is tetszik !

Mártamásé írta...

Nagyon bírom benne, hogy játszottál a színekkel , más- más színt használva ugyanahhoz a mintához.