2008. július 25., péntek

Portugália - Évi

Tehát:

ez volna az, a karcagi táborban készült, biztosan mesélnek majd a többiek arról, mennyit kinlódtam, de csak megszületett, mert megint valami okosságon törtem a fejem, amiről kiderült, hogy nem olyan egyszerű azt megcsinálni, mint ahogy azt Móricka elképzeli.

Sokat nem ragozom, a lényege, hogy a hajó 3D, vagyis kiáll a képből, csak a bal oldala és az alja rögzített.
A többi részletről majd később, msot Cic gépéről garázdálkodok. :)

Az égboltért köszönet B_Ildinek. :)








Később lesznek részletesebb képek is, de a gépem a legjobbkor adta meg magát, így NÉma gépével fotóztam néhány részletet.
Köszönöm a türelmet, ígérem, legközelebb meghálálom. :)
(Közbevetőleg egy kis karcagi helyzetjelentés: remekül érezzük magunkat, sokat vinnyogunk, késő estig megy a varrás, szóval minden olyan, mint szokott lenni. :) )


6 megjegyzés:

agibo írta...

Jó kis ladikot rittyentettél össze. A 3D-s ötlet és a megvalósítása nagyon tetszik.
A háttér is klassz. Én tengernek gondolom, de Te minek is szántad? Égbolt? Ébresztő! :)))

dixike12 írta...

Nagyon jó ez a hajó de szerintem is ahol a kishajó ringatózik az nem a tenger??? ébboltnak sem rossz, de talán inkább tenger nem??

Cic írta...

Persze, hogy tengernek gondolta (nem vagyok gondolatolvasó, csak végignéztem a készülést), de szolgáljon mentségéül, hogy addigra túl volt két teljes napi tábori foglalkozáson, ahol ő volt az oktató. :-)

Elizanikó írta...

Én is ott voltam a születésnél. Szuper volt látni, ahogy alakul, formálódik. Nagyon szuper lett !

kastanie írta...

jó lenne megtapogatni, melyik árnyék a valódi, melyik a varrott:-)

36évi írta...

Igen, igen, az tenger, bár a horizont nem látszik,szóval lehet az valahol égbolt is.
Most épp Horváto-ból írok, hahazaértem írok szép (kerek) beszámolót a folyamatról.
Puszi nektek