2008. szeptember 1., hétfő

Hosszas kínlódás után csak sikerült feltennem a képet.
Az én elképzelésem az volt, hogy egy letűnt, vagy eltűnőben levő kultura ábrázolásához a tenger fenekére megyek. Különösen, mert hat hete írtam, hogy nekem a pápuákról a maszkjaik és a pöcstárolójuk jut az eszembe. Na ezeket süllyesztettem a tenger fenekére (a mese hozzá a blogomon egy előző bejegyzés.)
Technikilag (fázisfotó nincs, azok is elsüllyedtek valahova a gépem nemtudommelyik részébe) először letűztem a tengerfenék kavicsait, ráapplikáltam a maszkot és a lóée -t, (ezt kicsit kicifráztam előtte) a maszk szemét, száját molával oldottam meg, a halacskákat rávasaltam, a tengeri csillagot, moszatokat kézi pancsinggal raktam fel.
Ez is jó jéték volt, csak nehezen indult (na ja a kényelmi zónánk feszegetése)

11 megjegyzés:

dióhéj írta...

milyen jól látszódik, hogy a maszk félig a homokba (kavicsba) süllyed...
kezdek csodálattal tekinteni azokra, akik kézi páncsingolásra vetemednek....kipróbáltam én is, igaz filccel, de át se bökte a két filcréteget....jó ötlet, olyan elmosódottak, víz alattiak így...

Névtelen írta...

Én egyetlen tűvel böködöm, mert a négyes tényleg nem megy át akárnmin, elég lassú szórakozás, de itt kicsi volt a felület.

Elizanikó írta...

Hogy Te miket tudsz művelni a pancsingolással .... ! Nagyon jó !

Polyák Ildikó írta...

Márta! Nagyon beleillik a többibe, pancsing ide, pancsing oda. Annyira egységes a stílusod - ezt szeretem.

36évi írta...

Igen, tényleg, mennyire stílusos, pedig a technika teljesen más. Minden része tetszik, de a polip zseniális. :)

Zsuzsuci írta...

Én csak a pöcstárolót hiányolom. Amúgy tökéletes

Mártamásé írta...

Csatlakozom Ildihez.
Pont arra gondoltam, ha alkotók szerint fogjuk össze a munkákat a Tiéd a legharmonikusabb együttes.

Névtelen írta...

Zsuzsuci nem látod a lóés-t? Hát most készül a polip belemászni. Brühühü

Zsuzsuci írta...

Ó, hát az bizonytalanított el, hogy polip törekedik befelé:)

Trudi írta...

Az tetszik a munkáidban, hogy olyan sok minden bele tudsz varrni egy országról és mégsem túlzsufolt.

kastanie írta...

nekem még az is tetszik bennük, hogy mindig van egy csomó kellék a képeiden, ettől annyira jellemzőek!