2009. január 11., vasárnap

Zene és ózonlyuk

Kicsit el voltam bizonytalanodva, hogy lehet-e képeket mutogatni, de akkor én is megmutatom, nekem mi tetszik.


Ami Dióhéjnak, a La Boca, az nekem is, nagyon, mert textilre kívánkozik a sok élénk szín. Meg olyan "délamerikás" , nekem legalábbis: nyomor és életöröm együtt.
Aztán itt van a tangó. Ehhez találtam egy zseniális fotót:
De egyik sem lesz, mert így önmagában egyikhez sincs közöm. Ellenben van az alábbi képen látható úriemberhez , akit Astor Piazzolának hívnak, és fantasztikus modern tangókat meg egyebeket írt, és a bandoneon (jellegzetes argentín, ír eredetű harmonikaszerű hangszer) mestere:
Ez lesz, ha sikerül, meg foglalkozatat még egy réges régen hallott rádióhír is: a Tűzföld fölött óriási az ózonlyuk, az ottani emberek körében megnőtt a bőrrák gyakorisága. Erre is van ötletem, meglátjuk, melyik lesz életképes.

5 megjegyzés:

dióhéj írta...

Jahajj, ez a harmonikás tényleg zseniális, és hát isten hozott a csapatban egyúttal :-)

Polyák Ildikó írta...

Igen, van egy Piazzola CD-m, zseniális. Amúgy véletlen vettem meg, de imádom.

Zelnice írta...

Nincsenek véletlenek :-)

Névtelen írta...

Mi volna ha Te lennél a hangszerfelelős?

dixike12 írta...

Üdvözöllek én is örülök neked is.