2009. február 6., péntek

Tangó

Sokáig küzdöttem a tangó ellen, de újra és újra visszatértem hozzá. Annál is inkább, mert rátaláltam erre a képre. Nagyon megtetszett. Volt még ott ahol ez, több másik is, ugyanezzel a témával. Misha Lenn alkotása.
Először a képet kinyomtattam, majd felnagyíttattam, hogy kitöltse az A4-es lapot. Következő lépésként sniccerrel kimetszettem egy erős műanyagfóliából a sötét részeket.

Alapnak fekete anyagot választottam, melyre a sablon segítségével vittem fel Xpandaprintet. Megvártam, míg megszárad, majd hőlégfúvóval megpróbáltam felpúposítani. Rá kellett viszont jönnöm, hogy nagyon szűken mértem a kencét. Esze ágában sem volt feljönni. Először arra gondoltam, hogy átfestem még egyszer, de aztán minél tovább nézegettem, annál jobban tetszett laposan. Végül úgy hagytam.


Mártamásétól kapott színátmenetes organzát összegyűrögetve, ragasztófátyol segítségével rávasaltam kendőnek.
Következő lépésként körbevarrtam a sziluettet fekete cérnával. A kendőt átlátszó cérnával varrtam át.
A hátteret szabad gépi tűzéssel töltöttem ki. Itt variálni akartam egy kicsit. Először a lábak körüli részt másféle kacskaringókkal akartam varrni, mint a felső részen, de nem tetszett, így kifejtettem.
Utolsó lépésként körbeszegtem narancsszínű cérnával. Erősen gondolkodtam, hogy ferdepántozom, de egyelőre nem találtam rá a megfelelő színűre.

Íme a végeredmény.




14 megjegyzés:

Cic írta...

elaléltam!

dióhéj írta...

eszméletlen jó!

Zelnice írta...

Hú,micsoda ötlet ez a sablonos festés sk. sablonnal!

dixike12 írta...

Nekem is tetszik,jó az ötlet a pufival!

Mártamásé írta...

Pufi ide vagy oda én paff vagyok !
Legszívesebben lekoppintanám ( még nem dőlt el , hogy nem teszem meg).

Zsuzsuci írta...

Nagyon kreatív vagy!Micsoda ötlet! És jól bevált.

Névtelen írta...

Micsoda szenvedély...erre mondják Argentinában, hogy ha ágyban találod a feleséged a barátoddal, rá se ránts. De ha tangóznak, lődd le őket.
És közben hallgatom Piazzolát Violini bejegyzésén.
Nagyon élvezem cakk pakk az egészet.

Dituka írta...

Erre nincs szó,ez egyszerüen mestermunka.

Polyák Ildikó írta...

Hát, erre csak azt mondhatom, hogy a kevés több. Tényleg szenvedélyes. (Argentínát nem lehet majd fekete alapra varrni!)

Trudi írta...

Ez maga a tökély!

36évi írta...

Húúú, ez nagyon jó! És hogy a pufizóssal csináltad, zseniális!
Most nekünk járt egy srófra az eszünk/szívünk. :)))

Zelnice írta...

Igen,ez nekem is eszembe jutott amikor fekete-fehéret választottam, hogy jó lesz-e, még egy keskeny fehér kerettel is próbálkoztam,de azt nem sikerült szépen kivitelezni.

Elizanikó írta...

Ezt a képet én is lementettem, de valahogy nem tudtam ráhangolódni. Biztos azért, mert botfülű, és botlábú is vagyok. :o) Te viszont remekeltél ! Gratulálok hozzá !

Felber Irén írta...

Tangó... kevés szín, lendületes ívek, és szenvedély, szenvedély... meg egy értő szem, és egy profi kéz... Csak ennyi..?! Remek! Nagyon rendben van! Irén