2009. február 6., péntek

Zsuzsa Argentínája bővebben

Mi is lenne, ha egyszer úgy, mint bárki más,pitty-putty felraknám a képemet, sőt szöveget is írnék hozzá:)Ne tudjátok meg, mit vacakoltam , a szövegtől már el is ment a kedvem.De most kötelességemnek érzem, hogy a munkamenetről írjak valamit. A téma, ugyebár látszik:La Boca, tangó...
Felforgattam a festett anyagos polcomat , kiválasztottam azokat a színeket, amiket használni fogok. Meg újra kiválasztottam, meg újra...
A bal szélén kezdtem, és folyamatosan haladtam jobbra, papírravarrásos módszerrel, csak nem papírt, hanem textilt használtam alapnak.A felső sort, az oszlopos házakat így varázsoltam fel. Az aljukat eldolgozatlanul hagytam. Ezt eltakarta a rakott kőfalhoz használt anyag, és az ezt folytató alacsonyabb házsor.Ennek a sornak az eldolgozatlan alját az utcakőhöz használt anyag rávarrásával takartam. Ez volt a "papírravarrás" utolső mozzanata.
Aztán rengeteget tűztem. Meg ablakokkal tagoltam az egyszínű falfelületeket.Az a kék pad is megtetszett valahol, azt is akartam rá.
Az eredeti tervben nem szerepelt a tangózó pár, de aztán mégis lett rajta.A neten találtam a fotót, kinyomtattam világos anyagra/begyűrődött a nyomtatóba, azt hittem, vége , de kigyógyult nagynehezen/Lényeg, hogy a nyomtató túlélte, de a kép nem valami jól sikerült.Ezért gondoltam, hogy hagyok rajta egy kis világos kontúrt, hátha úgy jobban látszik, mit akar ábrázolni.És, hát rávarrtam a majdnem kész munkára.
Ja, és a tűzés előtt vatelineztem, úgy jobb tűzni.Ebben nincs szürke merevítő bélés.A hátlapot ragasztósprével rögzítettem, és végre szeghettem...

Nincsenek megjegyzések: