2009. március 31., kedd

Kenya


Ó minden teremtés Istene,
Álld meg földünk s nemzetünk.
Az igazság lesz pártfogónk s védelmezőnk,
Egyetértésben élhetünk,
Békében és szabadságban.
Bőség lesz majd közöttünk.

Engedj minket felemelkedni,
Erős és igazságos szívvel.
Támogasd határozott törekvéseinket,
Ragyogó örökségünket,
Erősen fogjuk védeni.

Engedj minket egységben élni,
Közös kötelékben egyesülni,
Építsük nemzetünk együtt,
És Kenya dicsőségét,
Munkánk gyümölcsét,
Minden szívet tölts el köszönettel.

A szamburuk a maszaik rokonai,Kenya középső szavannavidékének nomád pásztorai.
E két pásztor látható a képemen s a rozsdás anyagon olvasható Kenya himnusza szuahéli nyelven.
A hátteret magam festettem textilfestékkel és olajkrétával.Ezt a képet így találtam ki.Ezt a hegyet mindenféleképp rá akartam tenni a képre mert pont az egyenlítőn fekszik.Remélem jól tudom hogy Kenya hegynek hívják.Aztán kellet egy vagy két ember az előtérbe.Azért választottam ezt a kettőt mert a ruhájuk nagyon tetszett.Ez lett a fotótranszfer.Már csak a rozsdás anyagra kellett átmásolnom a himnuszt,felvarrtam a helyére,és az egészet kissé áttűztem.Ja,és a nomád pásztorok mögött azt a fát is én festettem,és úgy hívják hogy kandelábereuforbia,ez is jellegzetes kenyai.

10 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Edit, hogy Te miket tudsz ! Alig jutok szóhoz .

:o)))

Névtelen írta...

Elsőú gondolatom az volt, hogy jó, itt a kép, de hol a quilt?
De hogy a szuaheli nyelvű himnusz...hát nem én leszek aki a fordítást ellenőrzi.

36évi írta...

A tűzésed még mindig nagyon irigylem... :)

Trudi írta...

Ez ugye fotótranszfer? Nem írtál a készítésről, jól látom? Nagyon tetszik.

agibo írta...

A téma: nagy ötlet. A kivitelezés pedig... Nagyon tetszik.

Polyák Ildikó írta...

Azért tetszik, mert a három elem (hegy, emberek, himnusz) szép egységes kompozíciót alkot.

Zsuzsuci írta...

Újra és újra jó megnézni, nagyon harmonikus.Én látom rajta, hogy sokkal több ez, mint fototranszfer!
De gyanús nekem ott a 3. sorban mintha lenne egy kis hiba a fordításban:)

Zelnice írta...

Edit,én úgy örülök h. nem ezt a témát választottam! Rövid ideig kacérkodtam ezzel a himnusz szöveggel. De hogy nagyon csúnyán ráfaragtam volna, látva ezt a tökéletes megoldást, az tuti.

dióhéj írta...

Meg még aztat nem is írtad, hogy jól megégetted a papír szélét, legalábbis úgy látom, klassz lett igazán.

Cic írta...

Mély meghajlás előtted. :-)