2009. április 6., hétfő

Új forduló

Ilyenkor mindig meg szoktam köszönni a részvételeteket, a lelkesedéseteket, a művészi meglátásaitokat és a technikai megvalósítási bravúrokat. Ettől a hagyománytól most sem szeretnék eltérni, bár meg kell mondanom, pont' azért választottam Kenyát, mert azt gondoltam, olyan fekete-afrikai ország, amihez sok minden köthető "személyesen" (és nem azért, mert Obama kenyai:). Ez azért nem teljesen jött be:( Érdekes volt látni, hogy a népesség 2%-át kitevő maszájok milyen népszerűek voltak - gondolom, Bulinyának köszönhetően. Az is érdekes volt, hogy milyen sokan használtatok (persze logikusan) a rozsdás anyagot háttérnek, noha a zászlóban a zöld a dzsungelt szimbolizálja. Mindezek ellenére nagyon várom, hogy élőben megnézhessem a munkátokat.
Most kivételesen már 6 hete tudom, milyen kultúrát választok legközelebb. Történt ugyanis, hogy Kenya mellett volt egy másik "versenyző", amit szintén nagyon alkalmasnak gondolok, ezért tudtam, hogy Kenya után ez jön.
A választottam Dél-Korea. A mostani megkötés, hogy legyen rajta egy épület - akármekkora, akárhol.
A határidő most kivételesen csak gondolkodási határidő. Azt szeretném, ha a munkát Rácalmáson közösen csinálnánk meg (részletek emailben). Tehát május 15-ig csak ki kell találni, hogy ne kelljen az egész varrószobát elhozni.

4 megjegyzés:

agibo írta...

Azt a mindenit!
Dél-Korea. Számomra sötét ló. Megyek kutakodni.

36évi írta...

Nekem is, teljesen meglepett...
De épp ezért lesz jó! :)

Trudi írta...

Ez váratlan fordulat! De éppen ez a jó ebben, legalább "ismerkedem" ezzel az országgal is.

Zelnice írta...

Ez egyre nehezebb...még semmit nem tudok Koreáról a kettészakadást és a háborút meg az olimpiát kivéve.
A maszájokat illetően pedig szerintem nem csak Bulinya a "ludas" . Talán pont szért mert kevesen vannak és mert különleges az (eredeti) életmódjuk turistalátványosság lett belőlük, bármelyik utazási iroda hirdetését olvasod, tuti ott vannak a maszájok (akár még a tengerparton testőrként is a szállodákban). Van egy fotós barátunk, aki elment Kenyába fotózni, és ha nem állatokat fotózott, akkor maszájokat.