2009. június 12., péntek

Sziasztok! Sajnálom, hogy ennyit csúsztam, de nem az akaratomon múlott... Miután hamarabb elkezdtem agyalni,varrni, mintsem a kapu ötlete felmerült, tartottam magam a saját tervemhez.... Remélem ez nem nagy baj. Számomra a múlt mellett a jelen és a jövő is nagyon fontos jellemzője egy-egy kultúrának.Számos gyengém közé tartoznak a modern műalkotások is. Épp ezért varrtam egy "épületet", ami nagyon tetszik nekem. A Cloud 360-ról van szó,Sungnam városában. Ez egy körpanorámás kilátó, mely tetejéről rendkívüli kilátás nyílik a városra. A szerkezet csupán három lábra támaszkodik: ezekben lift visz a négy, mozgólépcsőkkel összekapcsolt szintre, amelyekben étterem, kávézó és médiatéka kap helyet. A különös forma és üvegfelületek egyszerre erősítik a kilátó high-tech jellegét. Sok részlet lemaradt...sajnos. (Nesze Neked A/4!)

1 megjegyzés:

Trudi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.