2013. május 5., vasárnap

Hillary és a birkák

Lányok nagyon sajnálom, de valami baj van a technikával, nem tudok képet feltenni. Az én blogomra a menyemnek elküldtem a képeket,  és ő feltette, ott lehet megnézni. Ha meggyógyul, utólag majd ide is felteszem.
http://martaneniazeris.blogspot.hu/
Ha valakinek van valami ötlete hogy mit tehetnék a megjavulására, kérem, jelezze. (a már régebben feltett képeket se tudom feltenni, lekicsinyítve se. 


Szolgálati közlemény.

Tiszaújvárosban szeretnénk ezt a három országot kiállítani. Aki úgy gondolja, hogy  oké, küldje el a címemre a munkákat
 Hamari Imréné
Tiszaújváros Gát u. 7. 
3580.

Köszönjük előre is, igérem, vigyázni fogunk rájuk.

4 megjegyzés:

Polyák Ildikó írta...

Köszi, drága Mártanéni, a meghívást. Küldjük. Ugye mindenki?

Nóra írta...

én is köszönöm a lehetőséget, és küldöm.

Eleva írta...

Én is köszi a meghívást! Meddig érkezhet meg? Nagyon az elejére koncentráltam, és volna egy kis macera a hátoldalon is.

Márta néni azéris írta...

Jó lenne, ha májusban megérkezne.