2013. november 2., szombat

Anne a Zöld Oromból, avagy a Prince Edward Sziget

 Véletlen egybeesés, nem tudom, de nemrég vettem egy nagyon aranyos - japán szerző által készített könyvet, amelyben Anne Shirley világát muttatja be, hímzéseken keresztül. Így, amikor Kanadáról kerestem motívumot, egyből adódott a téma: a Prince Edward Sziget. Lucy Maud Montgomery regényéből készült filmet gondolom mindenki látta.  A könyvből kinagyítottam a sziget alaprajzát, rárajzoltam az anyagra, amire előzőleg már felvasaltam a 2oldalas vetexet. Anne alakját mindenképpen fekete árnyalakban képzeltem el.
A kék alap adott volt az óceán miatt. Mindkét anyag a festett anyagaim között "lapult". Kevés kézi hímzés, majd gépi tűzés a kék alapon, ez lett az én Kanadám.

9 megjegyzés:

Márta néni azéris írta...

Jól megdolgoztál vele, és kíváncsivá tettél, mert bevallom, sajna nem olvastam ezt a könyvet.

szizsu írta...

Nem láttam a filmet és nem is olvastam ezt a könyvet sem:(, de ami késik, nem múlik. A kép így nekem nem sokat mond, de Kanada térképe jól felismerhető. Ügyes vagy.

Eleva írta...

Jaj, de jó, hogy ezt választottad!
Nagyon szerettem...

Trudi írta...

Kedvenc filmjeim egyike, téli estén - főleg, ha együtt van a család - sokszor előkerül.

dixike12 írta...

Nem ismertem de ezért is jó ez a projekt, mennyi minden előkerül. Nagyon jó a képed.

Nóra írta...

Én sem ismerem a történetet.Örülök a téma választásodnak és tetszik a munkád is!

Trudi írta...

Köszönöm és örülök, hogy tetszik.

Marika írta...

Olyan egyszerűen írod le az elkészítést ,mikor elég nehéz az elkészítése .Gratulálok a megoldás nagyon jól sikerült.

Trudi írta...

Köszönöm Marika, nekem tényleg egyszerűnek tűnt, mikor már tudtam mit szeretnék. A könyvet Vicenza-ban vettem.